29 травня
Систематизація знань та умінь учнів
27 травня
читання
26 травня
Письмо
Формування орфографічної навички-вживання апострофа, знака м'якшення.
Читання
Леся Українка "Вишеньки", А.Костецький "Канікули"
25 травня
Письмо
Формування орфографічної навички - вживання букв я, ю, є, ї у їх звукових значеннях.
Читання
20 травня
Читання
19 травня
Систематизація знань та умінь учнів
27 травня
читання
26 травня
Письмо
Формування орфографічної навички-вживання апострофа, знака м'якшення.
Читання
Леся Українка "Вишеньки", А.Костецький "Канікули"
Буквар с.110 прочитати.
Письмо
Формування орфографічної навички - вживання букв я, ю, є, ї у їх звукових значеннях.
Читання
Ірина Прокопенко "Сонце, сонечко та соняшник"
Прочитати Буквар с.108-110
22 травня20 травня
Читання
Тема: Здрастуй літо! А.Свашенко "Літо", В.Сухомлинський "Скільки ж ранків я проспав"
Прочитати Буквар с.104-106
Письмо
Тема: Удосконалення
навички письма. Формування орфографічної навички – звукове значення букви щ.
1.
Доберіть слова, що починаються на ЩА,
ЩО, ЩИ, ЩЕ, ЩУ, ЩІ.
(Щастя, щока, щирий, щедрий, щука, щітка.)
2.
Відгадайте
загадки. Відгадки запишіть у зошит.
Чистить курточку, штанці,
Чобітки й
спідниці,
Дуже працьовита тітка,
Здогадались, хто це?...
Спритна, хижа і зубата,
З довгим тілом і хвостата.
Виглядом своїм лякає,
Рибку в річці поїдає. …
Хтось відкрив на небі душ,
Повно на землі калюж.
І на нас водиця ллється.
Як це явище зоветься? …
Хто таку тварину знає:
Губить хвіст, коли втікає.
Не шукає й не пита
Хто знайшов її хвоста.
Бо секрет для себе має –
Хвіст швиденько відростає. …
3.
Спишіть і доповніть речення словами з дужок.
Україна – наша …
Щедрий … площу
полоще.
Для кожного своя мова
– найсолодша і …
(найкраща,
Батьківщина, дощик)
Читання
Тема: Смішинки-веселинки.
М.Герасименко «Підготовка».
Узагальнення знань з
розділу.
Прочитайте Буквар
с.101-102.
Усно дай відповіді на
питання на с.103.
18 травня
Письмо
Тема: Удосконалення
навички письма. Формування орфографічної навички – звукове значення букв г, ґ.
1.
Записати слова в два стовпчика: перший – з
буквою г, а в другий – з буквою ґ.
Герб, гімн,
ґанок, гончар, гурт, ґава, дзиґа, ґроно, гостинець, ґедзь.
2.
Виписати
слова із звуками [г] та [ґ].
І чого це вони почали раптом ґелґотати? Хто це їх там наполохав?
Так ось чому заметушилися мої гуси! Я вийшов на ґанок. Вони у нас в сараї
ночують. Місяць світить ясно - хоч голки збирай. Аж чую - в нічному небі летять
дикі гуси. Родичі їхні відлітають!
3.
Виписати
у різні колонки слова з буквою ґ і
слова з буквою г.
Читання
Тема: «Ми з тобою
йшли» (з народного). Я.Павлюк «Будиночок, у якому ніхто не спить»
Прочитайте Буквар
с.99-100.
Письмо
Тема: Удосконалення
навички письма. Формування орфографічної навички – вживання великої літери.
Списати текст на с.
95 у Букварі.
Посадив дід Олексій гарбуза. Виріс він
великий-превеликий. Покликав дід бабу Настю. А потім онучку Мар’янку, песика
Дружка, кішку Мурку. Принесли вони всі разом гарбуза додому. Наварили каші.
Сіли дружно вечеряти.
Читання
Тема: Прочитай,
усміхнись. «Слова-втікачі», В.Левін «У крамниці», «Кумкання жаб» (з народного).
Прочитайте Буквар
с.96-99
13 травня
Читання
Тема: Н. Завальська «Яєчко
золоте, та не те». Узагальнення знань учнів із розділу.
Прочитайте Буквар
с.93
Дайте відповіді на
питання с.94-95
Послухайте аудіоказку
Володимира Орлова «Золоте курча»
12 травня
Письмо
Тема: Закріплення
уміння писати схожі великі букви Е – З,
В – Б та літеру Д. Письмо слів і
речень із ними.
1. Прописати
по дві букви на рядку:
2. Списати
слова. Вставити пропущені букви, які прописували.
.. кскурсія, ..орис, ..алерія, ..оя, ..митро, ..непр.
Скласти 2 речення з цими словами.
Читання
Тема: Старі казки на
новий лад. Вадим Скомаровський «Колобок», Олександр Саєнко «Рукавиця».
Прочитати Буквар
с.91-92.
Порівняйте народну
казку «Колобок», «Рукавичка» і казку «Колобок» Вадима Скомаровського,
«Рукавиця» Олександра Саєнка.
Хто є героями казок?
8 травня
Письмо
Тема: Закріплення
уміння писати велику букву О та
літери з півовалами - С, Є, Х, Ж. Письмо слів і речень із ними.
1. Прописати
по одній букві на рядку:
2. Списати
слова. Вставити пропущені букви, які прописували.
..ксанка, ..вген, ..емен, ..арків, ..итомир, ..вропа.
Скласти 2 речення з цими словами.
Читання
Тема: Узагальнення
знань і умінь учнів із розділу
Дайте письмові
відповіді на питання (у зошит з письма):
1. Які твори навчили тебе вибирати
друзів?
а) «Два ледарі» б) «У новій школі»
2. Про які захоплення Федька і Юрка з
другом розповідається
у творах В’ячеслава Шахненка та Наталки Бабенко?
б) г)
3. За які риси характеру поважає Юрка
його друг
з оповідання В’ячеслава Шахненка?
а) за сміливість
б) за готовність прийти на допомогу
в) за сміливість і готовність
прийти на допомогу
4. Записати прислів'я, яке сподобалося
тобі (Буквар с.90)
6 травня
Тема: "Два ледарі" (татарська народна казка). Розповідь за малюнками.
Прочитайте Буквар с.87-89, усно дайте відповіді на питання.
5 травня
Письмо
Тема: Закріплення
уміння писати великі літери з похилою лінією із заокругленням унизу ліворуч
складної конфігурації – І, Ї, Н, Ю, К. Письмо
слів і речень із ними.
1. Прописати
по одній букві на рядку:
2. Списати
текст.
Катруся і Ніна люблять природу. Юлія Іванівна доручила
дітям посадити тюльпани. Вони так і зробили. Квіти зацвітуть. Ними будуть
милуватися люди.
Читання
Тема: Олег Буцень «У
новій школі»
Прочитайте Буквар
с.85 - 86.
Дайте письмові
відповіді на питання (у зошит з письма):
Наприклад, 1. а)
1. Як звати головну героїню оповідання?
а) Маша б) Нюра
2. У новій школі дівчинка всіх знала?
а) Ні б) Так
3. Хто перший підійшов до Нюри?
а) однокласниця Галя
б) однокласниця Світлана
4. Що Галя запитала у Нюри?
а) Можна з тобою дружити?
б) Ти ще не з ким не дружиш?
5. Чому Галя не з ким не дружила в
класі?
а) дівчата всі погані б) всі її ображали
6. Що Галя сказала про себе?
а) що вона хороша б) нічого
7. З ким Нюра вирішила , що не буде
дружити?
а) Надією б) Галею
4 травня
Письмо
Тема: Закріплення
уміння писати великі літери з прогнутим плавним елементом – Л, А, М, Я. Письмо слів і речень із ними.
1. Прописати
по одній букві на рядку:
2. Написати
розповідь про свого друга або
подругу (за зразком прочитаного тексту у Букварі с. 82)
Читання
Тема: Про тебе і
твоїх друзів. В.Шахненко «Мій друг», Н.Бабенко «Федько-фокусник», Г.Бойко «Побіг
і прибіг».
Мудрі казки тітоньки
Сови «Справжній друг»
Прочитайте і дайте
відповіді на питання
Буквар с.82 - 84.
29 квітня
Читання
Тема: Ю. Ярмиш «Дрібний
дощик», М. Сулима «Змалювати маму». Прочитай - пригадай.
Письмо
Тема: Закріплення
уміння писати великі літери з похилою лінією із заокругленням унизу ліворуч і верхнім елементом – Г, П, Т, Ґ, Р, Ф. Письмо слів і
речень із ними.
Пишемо букви
1. Прописати
по 2 букви на рядку:
1. Списати
прислів’я.
Та земля мила, де
мати родила. Грудка рідної землі дорожча за золото. При сонці тепло, при матері
добро.
2. Описати
маму (обличчя, очі,
волосся за формою і кольором).
Читання
Тема: Про маму.
В.Сухомлинський «Найласкавіші руки»
Прослухайте
аудіо-казку:
Прочитайте Буквар
с.77 - 78.
27 квітня
Письмо
Тема: Закріплення
уміння писати великі літери з похилою лінією із заокругленням угорі та внизу - У, Ч, И, Й, Ш, Ц, Щ. Письмо слів і
речень із ними.
Пишемо букви
1. Прописати по 2 букви на рядку:
2. Віднови
слова в тексті. Запиши.
їКив – листоця кУраїни. еЦ сімто ливеке і рагне. ноВо
їстоть ан совикому ребезі ніДпра. ніДпро чете у оЧрне ремо.
Читання
Тема: А. Потапова
«Чемний» Миколка», О.Богемський «Уклоніться квіточці»
Прочитайте Буквар
с.73 - 75.
Прочитай – пригадай
(с.76)
24 квітня
Письмо
Тема: Закріплення
уміння писати малі літери ч, н, ю, к.
Письмо слів і речень із ними.
Пишемо букви
1.
Прописати кожну букву по рядку:
2. Утворити
ввічливі слова (буквар с. 70) і записати їх.
3. Склади
слова і запиши їх.
Читання
Тема: Слова
ввічливості. В. Гринько «Рідна мова»,
А. Костецький «Як
зробити день веселим?»
Прочитайте Буквар
с.70 - 72.
Читання
Тема: Н. Бабенко «Хмарки»,
Н. Свойкіна «Хмаринки», В. Орлов «Що не можна купити?»
Прочитайте Буквар с.65-68
Узагальнення знань і
умінь із розділу «Світ навколо тебе»
Усно дайте відповіді
на питання с. 69 «Прочитай – пригадай»
21 квітня
Письмо
Тема: Закріплення
уміння писати малі літери в, ь
закритої та відкритої форми. Письмо слів і речень із ними.
Пишемо букви
1. Прописати
кожну букву по рядку:
2.
Виписати з тексту «Джерельце» (буквар с.63-64) слова, які
мають букви в, ь. Слова, які
повторюються не писати, лише один раз.
Читання
Тема: Юрій Ярмиш
«Джерельце». Анатолій Качан «Джерельце».
Прочитайте Буквар
с.63-64.
17 квітня
Письмо
Тема: Закріплення
уміння писати малі літери з нижньою петлею – у, д, з. Письмо слів і речень із ними.
Пишемо букви
1. Прописати
кожну букву по рядку:
1. Записати
слова-відгадки, підкреслити букви у, д, з.
1.
На
«я» починається,
На
«о» кінчається.
На
дереві росте
Червоне
і смачне.
2.
Завжди
в роті, а не проковтнеш.
3.
Я
маленький, я гладенький,
Впав
із гілки на горбок.
Як
не візьмеш мене в кошик –
Тут
шумітиме дубок!
4.
Хоч
зубів багато маю,
Та
ніколи не кусаю.
5.
Не
пташка, а з пір’ям.
6.
Солоденька,
маленька, малим дітям смачненька.
(Яблуко, язик,
жолудь, кукурудза, подушка, цукерка.)
2. Списати
речення.
Прийшла весна. Пташки
весело щебечуть. Стали зеленими дерева. У саду цвітуть сливи, вишні.
3. Записати
назви квітів, які згадуються у тексті «Чиї квіти найгарніші?» (буквар с. 62-63)
Читання
Тема: Борис Вовк «Чиї
квіти найгарніші». Вибіркове читання.
Прочитайте Буквар
с.62-63.
1. Хто сперечався у творі?
а) тварини б) люди в) пори року
2. Тупнула чобітком Весна- і.....
а) заквітчало поле
б) струмки задзюрчали
в) впав сніг
3. Влітку можна побачити такі квіти...
а) проліски,
анемони
б) жоржини
в) волошки,
гвоздики
4. Що сказала Осінь?
а) мої квіти не гірші
б) мій сад-зимовий
5. Які квіти малювала зима?
а) різнобарвні, багряні....
б) кришталеві, блискучі, чарівні....
6. У кого квіти найкращі?
а) у осені
б) у кожного
красиві
в) у літа
15 квітняЧитання
Тема: Світ навколо тебе. Вадим Левін "Ранкові роси", В'ячеслав Шахненко "Яблуко".
Прочитати Буквар с.60-61
14 квітня
Письмо
Тема: Закріплення
уміння писати малі літери з півовалами – с,
є, е, х, ж. Письмо слів і речень із ними.
Пишемо букви
Прописати кожну букву
по рядку:
Знайди зайве слово і запиши його у рядок через кому.
Підкресли у ньому букви е, є, с, х, ж.
День, ніч, вечір, двері, ранок,
полудень.
Літо, осінь, хата, зима, весна.
Сонце, сніг, роса, хлопчик, веселка,
град.
Євген, ромашка, троянда, мак, волошка.
Літак, велосипед, трактор, автобус,
сосна.
Пенал, лінійка, зошит, ніж, фарби,
ручка.
Сорока, ластівка, заєць, ворона, голуб, соловей.
Скласти
речення зі слів кожного рядка, записати їх.
ліс,
У, весна, прийшла.
одяглися,
Дерева, у, вбрання, зелене.
джмелі,
Гудуть, та, комахи, інші.
співучі
,Прилетіли, країв, птахи, з, теплих.
Читання
Тема: Анатолій
Костецький «Сонечкова мама», «Косички».
Перегляньте відео про
загальні відомості письменника.
Прочитайте Буквар
с.57-58.
Усно дайте відповіді
на с.59 «Прочитай – пригадай»
13 квітня
Письмо
Тема: Закріплення
уміння писати малі літери з овалом – о, а, б, ф. Письмо слів і речень із ними.
Пишемо букви
Прописати кожну букву
по рядку:
Списати слова,
вставити пропущені букви о, а, б, ф.
Ша..а, алф..віт,
фар..и, сл..во, ..узок, б..тон, с..л..вей.
Скласти 3 речення з
цими словами.
Читання
Тема: Всеволод
Нестайко «Пробудження»
Перегляньте відео про
загальні відомості В.Нестайка за посиланням:
Прочитайте уривок із
повісті «У Країні Місячних Зайчиків» «Пробудження» Буквар с.54-56
Усно дай відповіді на
питання:
1.
Як звати дівчинку з
уривка?
а) Галя б) Нуся в) Маринк
2 . Де була мама дівчинки?
а) У саду б) На городі в) У лісі
3. Яка кличка песика дівчинки?
а) Бім б) Дюк в) Боб
4. Чим був зайнятий песик з уривка?
а) Спав б) Їв в) Гасав
5. Як звали півника?
а) Чоботарик б) Співайлик в) Галаґан
6. Що збиралась подарувати Нуся у
тексті?
а) Цукерку б) Радість в) Пісню
Поміркуй, чому Нуся
вирішила подарувати комусь радість.
А яку радість ти
можеш подарувати своїм рідним і друзям?
10 квітня
Письмо
Тема: Закріплення
уміння писати малі літери з прогнутим плавним елементом – л, м, я, ґ. Письмо
слів і речень із ними.
Перегляньте відео "Пишемо букви"
Прописати кожну букву
по рядку:
Списати слова,
вставити пропущені букви л, м, я, ґ.
Ма..к, я..а, яб..ун..
, ..удзик, ..анок, ли..он, ми..о, мас..о.
Підказка: ґудзик, ґанок.
Скласти 3 речення з
цими словами.
Читання
Тема: Василь
Сухомлинський «Яблуко в осінньому саду». Персонажі твору. Оцінка їхніх дій.
Перегляньте відео-урок
за посиланням:
8 квітня
Читання
Тема: Іван Франко «Ріпка».
Загальні відомості про І.Я.Франка.
Перегляньте відео «Загальні
відомості про Івана Франка»:
Прослухайте казку «Ріпка»:
в обробці Івана Франка
українську народну
казку
Назвіть головних
героїв казки.
Порівняйте казку „Ріпка”,
написану І. Франком, з народною. Чим вони схожі, а чим відрізняються?
(Відмінність: Іван Франко всім надає імена (дід Андрушка, баба Марушка,
донечка Мінка); докладно розповідає.)
Буквар с.48-50
Письмо
Тема: Закріплення уміння писати малі літери з
похилою лінією із заокругленнями вгорі та внизу – г, п, т, р. Письмо слів і
речень із ними.
Прописати кожну букву
по рядку.
Списати слова,
вставити пропущені букви г, п, т, р.
Тор.., теа..р,
пи..іг, папу..а, па..та, та..о, ..апір.
Скласти 3 речення з
цими словами.
Читання
Тема: Леся Українка
«Три метелики». Ознайомлення з поняттям «персонажі твору», оцінка дій
персонажів.
Перегляньте відео про
життя і творчість Лесі Українки.
Словникова робота:
келих – посуд для
пиття
смутні – сумні
бідувати будемо –
жити в бідності
Прочитайте казку «Три
метелики» (Буквар с.46-47)
Дайте відповіді на
питання.
1. Про кого ви прочитали?
Три метелики є головними персонажами твору.
2. Чим займалися метелики?
3. Яка біда з ними трапилася?
4. Як ти думаєш, чому тюльпан не хотів пускати
білого метелика, а лілея – червоного та жовтого?
5. Як ти гадаєш, чи правильно діяли метелики,
коли не захотіли скористатися
пропозиціями тюльпана та лілеї?
6. А як би вчинив ти, якби був
одним із метеликів або тюльпаном чи лілеєю?
6 квітня
Читання
Тема: Тарас Шевченко «Тече вода з-під явора».
Загальні відомості про Т.Г.Шевченка.
Перейдіть за
посиланням та перегляньте відео про життя і творчість Т.Шевченка:
Прослухайте вірш
«Тече вода з-під явора»
Прочитай Буквар
с.43-44
Письмо
Тема: Закріплення
уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленням унизу – і, ї, и, ш,
й, щ. Письмо слів і речень із ними.
Вставити потрібні букви і, ї, и, й,
ш, щ. Списати слова, підкреслити букви, які вставили.
Ча..ка, до..ик, ..кола, до..ка, ..астя, к..т, к..т, гірки.., ..жак,
конвал…. .
Скласти і записати 2 речення з цими
словами.
3 квітня
Письмо
Тема:
Узагальнення і систематизація вивченого за букварний період.
1.
Утвори
інші слова, додавши одну букву, що в дужках, в середину поданих слів.
Куб (л) – клуб, сон (л)
- …, тир (г) - …, жито (л) - …, сук (т) - …
.
2.
Спиши
слова. Підкресли букву, яка позначає м’який приголосний. Обведи кружечком
букву, яка пом’якшує цей приголосний.
Сад, сядь, діти, диво, вікно, вулиця, тюлень, туман.
3.
Випиши
слова, в яких є тільки тверді приголосні.
Оса, камінь, вода,
стіл, двері, стіна, диво, підлога, дуб.
Підказка: букви і, я, ю, є, ї, ь пом’якшують попередній приголосний.
Читання
Тема: Зірка Мензатюк «Український
прапор». Узагальнення знань із розділу.
Буквар с. 40-42
читати, відповідати на питання.
Перегляньте відео про
символи України
Прослухайте пісню Оленки Потюк «Червона
калина»
1 квітня
Письмо
1.
Утворити слова і
записати в зошит.
- ЕВСАН
- СПВІ
- ПРЛОСІКО
- ТСУРМОК
- ПІДНІСЖКИН
- ЕЛЕЛАК
- РПОНІМЬ
- КАПШ
- КОКИТИ
- РЕБЕАЗ
Для
перевірки: Весна, спів, пролісок, струмок, підсніжник, лелека, промінь, шпак,
котики, береза.
2.
Списати,
вставляючи
пропущені букви.
Учен., кре.да, .жак, а.рус, ред.ка, .дальня, т.льпан, за.чик, по.зд, ячмін., лисиц., Л.ба, урожа., Ки.в, їдал.ня, пісн. .
А.Камінчук "Рідний край", "Наша столиця". "Твоя мала Батьківщина"
Буквар с.38-40, відповіді на запитання.
Подорожуй нашею столицею, переглянувши відео:
Подорожуй нашим містом, переглянувши відео:
30 березня
1.Записати алфавіт.
2. Записати слова в алфавітному порядку.
Перевірка: Душ, кит, лев, мак, ніж, сом.
3. Записати слова в алфавітному порядку.
Читати
Усно дати відвовіді.
Від чого рятувала парасолька вовчика?
Як парасолька рятавала вовчика?
Хто жив у лісі?
Куди прийшли діти?
Як звали дівчинку?
Кого побачила Катруся?
Що з нею трапилося?
Куди сховався їжачок?
31 березня
1. Списати слова, вставити пропущені букви.
Читати
Буквар с.36-37
Вивчити вірш с. 36
Успіхів!!!
Письмо (зошит у косу лінію)
1.
Розташуй букви у порядку збільшення
цифр (від 1 до 6) і утворити нові слова. Запиши їх парами у зошит. Наприклад,
масло – смола.
М А С Л О К А Р Е Т А
М А Р К А А
Т Л А С Т
О В А Р
2 5 1 4 3 3 2
1 4 5 6 3 5
1 4 2 2 5
3 4 1 3 4 2
1 5
2.
Прописати буквосполучення дж 1 рядок (зразок див. Буквар
с.18). Другий рядок - з великої букви Дж.Наступний рядок –
склади, наступний – слова через кому, перше слово з великої букви. (див. Буквар
с.18 умовне позначення прочитай самостійно).
3.
Прописати малу букву ч 1 рядок (зразок див. Буквар
с.20). Другий рядок - велика буква Ч.Наступний рядок – склади, наступний – слова через кому, перше слово з
великої букви. (див. Буквар с.20 умовне
позначення прочитай самостійно).
Списати вірш Н.Вернигори на с.22.
4.
Прописати буквосполучення дз 1 рядок (зразок див. Буквар
с.24). Другий рядок - з великої букви Дз.Наступний рядок –
склади, наступний – слова через кому, перше слово з великої букви. (див. Буквар
с.24 умовне позначення прочитай самостійно).
Вивчити пісню про алфавіт.
Перейдіть за посиланням:
http://youtube.com/watch?reload=9&v=ctq06RCPuCY
Немає коментарів:
Дописати коментар