29 травня
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене.
27 травня
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене.
26 травня
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини - метр.
25 травня
Визначаємо вартість товару
22 травня
20 травня
Дізнаємось про тривалість доби
19 травня
18 травня
Знайомимося з одиницею вимірювання часу:доба.
15 травня
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел
13 травня
Досліджуємо складові задачі
12 травня
8 травня
6 травня
5 травня
4 травня
Тема: Додаємо і віднімаємо одноцифрове число.
29 квітня
Тема: Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації.
28 квітня
27 квітня
24 квітня
Тема: Порівнюємо числа в межах 100.
22 квітня
Тема: Записуємо числа першої сотні
21 квітня
Тема: Утворюємо і записуємо числа другого десятка
17 квітня
Тема: Досліджуємо одиницю вимірювання довжини-дециметр.
15 квітня
Тема: Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа.
14 квітня
13 квітня
10 квітня
8 квітня
Тема: Вимірюємо місткості посудинДодаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене.
27 травня
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене.
26 травня
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини - метр.
25 травня
Визначаємо вартість товару
22 травня
20 травня
Дізнаємось про тривалість доби
19 травня
Визначаємо
час за годинником.
Перегляньте відео:
Годинник. Визначення
часу за годинником.
Визначення часу.
Години і хвилини.
Мультфільм «Пригоди
хмаринки 2» Як вивчити годинник.
Переглянувши відео,
виконайте завдання 2 - 4 самостійно.
Час записуємо так:
6:00 – 6 год або 8:00 – 8 год
Знайомимося з одиницею вимірювання часу:доба.
15 травня
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел
13 травня
Досліджуємо складові задачі
12 травня
Тема: Розв'язуємо задачі.
8 травня
6 травня
5 травня
4 травня
Тема: Додаємо і віднімаємо одноцифрове число.
29 квітня
Тема: Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації.
Обов'язковий тест за посиланням:
Введіть Код доступу 703464
Тема: Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Додаємо і віднімаємо число 1.
27 квітня
Тема: Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка, першої сотні.
24 квітня
Тема: Порівнюємо числа в межах 100.
22 квітня
Тема: Записуємо числа першої сотні
21 квітня
Тема: Утворюємо і записуємо числа другого десятка
17 квітня
Тема: Досліджуємо одиницю вимірювання довжини-дециметр.
15 квітня
Тема: Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа.
14 квітня
Тема: Досліджуємо лічильну одиницю-десяток. Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки.
13 квітня
Тема: Досліджуємо властивості величин.
10 квітня
Тема: Записуємо задачу коротко.
8 квітня
7 квітня
Тема: Вимірюємо маси предметів.
6 квітня
Тема: Порівнюємо число та математичний вираз. Порівнюємо математичні вирази.
3 квітня
Тема: Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п'ятірки.
Перегляньте відео
1 квітня
Тема: Порівнюємо математичний вираз і число.
Перегляньте відео
30-31 березня
Тема: Знаходимо невідомі зменшуване і від'ємник.
1. Бесіда
- Скільки свічок було спочатку? Скільки свічок згоріло? Скільки залишилося? Перевірте, чи правильно виконано схему. Знайдіть на схемі зменшуване, від'ємник, різницю.
- На схемі вилучіть із зменшуваного різницю. Що залишилось? (Від'ємник.) Як отримати від'ємник? (Потрібно зі зменшуваного вилучити різницю. Вилучити означає відняти.) Отже, щоб обчислити невідомий від'ємник, необхідно від зменшуваного відняти різницю. (вивчити)
Записати у зошит: a-b=c
c+b=a
a-c=b
2. Знаходження невідомих компонентів.
Замість синіх квадратів вставити числа, повторюючи правила на знаходження невідомого доданка (від суми відняти відомий) і правила, які виділені червоним кольором.
Записати у вигляді рівностей, наприклад: 10-4=6, 7-5=2, 4+3=7 (за правилами).
3. Розв'язування задачі
Записати короткий запис і розв'язання.
Хай щастить!!!
Математика (зошит у клітинку)
1.
Знайди значення сум. Із рівностей на
додавання склади по дві рівності на віднімання. Наприклад, 1+6=7
7-1=6
7-6=1
2+5 3+6 4+5 3+2
2.
Записати, що залишиться, якщо від
суми двох чисел відняти число, яке дорівнює одному з доданків.
8+2 – 2 =
6+1 – 6 =
5+4 – 4 =
3+4 – 3 =
6+4 – 4 =
2+8 – 8 =
3+7 – 7 =
3+4 – 4 =
5+3 – 3 =
8+1 – 8 =
3.
Накреслити відрізки завдовжки 3 см, 6
см, 8 см. Позначити їх буквами (англійського алфавіту). Порівняти відрізки за
довжиною і скласти нерівності (більше, менше).
23 березня
30 березня
Тема: Знаходимо невідомі зменшуване і від'ємник.
- І так, давайте пригадаємо, як називаються числа при відніманні.
23 березня
Тема: Складаємо короткий запис задачі.
Працюємо над задачею 2 (1)
-
Про кого
йдеться в задачі? У задачі йдеться про
дітей: хлопчиків та дівчаток. Хлопчики та дівчатка – це ключові слова задачі. Розгляньте текст задачі: вони виділені
блакитним кольором. Ці слова записано у короткому записі задачі одне під одним –
у стовпчик.
-
Чи відомо
нам, скільки у вагоні їхало хлопчиків? Відомо, 5. Розгляньте, де в тексті
задачі стоїть це числове дане, - поряд зі словом «хлопчиків». Розгляньте, де в
короткому записі міститься це числове дане. Відповідне числове дане записують
із ключовим словом.
-
Чи відомо,
скільки дівчаток у вагоні? Відомо, 3. Де в тексті задачі записано це числове
дане? Де воно в короткому записі?
-
Яке запитання
задачі? Запитання задачі містить слово «всього»: для позначення цього слова у
короткому записі використовують спеціальний знак – фігурну дужку (рожевим кольором).
Отже, фігурна дужка позначає слово «всього». Запитується «скільки всього», тому
біля «носика» фігурної дужки ставлять знак питання.
Розв’язання:
5+3=8
Працюємо над задачею 2 (2)
-
У задачі
теж ідеться про хлопчиків і дівчаток. Тому ключові слова ті самі – «хлопчики» і
«дівчинки». У тексті задачі ці слова виділено блакитним кольором. Розгляньте, як записано ключові слова в короткому записі.
-
Розгляньте,
де записано числові дані в тексті задачі; в короткому записі.
-
Яке запитання
задачі? Питання задачі містить слова «на скільки більше…?» щоб позначити в
короткому записі запитання «На скільки більше?» або «На скільки менше?»,
користуються спеціальною круглою дужкою, поряд з якою пишуть слово «на» і знак
питання. Поряд зі знаком запитання не пишуть слова «більше» , «менше». Як ви
вважаєте, чому? (Тому що на скільки одне
число більше за друге число, на стільки ж друге число менше за перше.)
Розв’язання:
5-3=2
-
Отже,
що таке ключові слова задачі? (Ключові
слова – це об’єкти, про які йдеться в задачі. Вивчити визначення.)
Записати в зошиті 23
березня
Коротку умову і розв’язання задач 1 і 2.
Задача 1. На гілці дерева сиділо 6 горобчиків та 3 синички. Скільки всього
птахів сиділо на гілці дерева?
Задача 2. Мама спекла 7 булочок та 2 кекси. На скільки менше кексів, ніж
булочок, спекла мама?
Виконати в
зошиті 3 і 4.
Вивчити: якщо від суми двох чисел відняти
число, яке дорівнює одному з доданків, то залишиться інший доданок.
СО = 3 см, ОК = 2 см, КА = 4 см.
25 березня
Тема: Віднімаємо числа 6, 7, 8,
9. Робота над задачами.
І. - Ви помітили, що дуже легко віднімати від суми двох чисел один із
доданків. Як це можна застосувати при відніманні чисел? Зіставте
вирази в кожному стовпчику. Що в них спільного? Чим вони відрізняються?
Обчисліть значення першого виразу. Чи допоможе цей результат обчислити значення
другого виразу?
6+4 –6 4+5 –4
10–6 9–4
- Дійсно, значення першого
виразу допоможе обчислити значення другого, тому що значення суми в першому виразі
дорівнює зменшуваному в другому виразі. Отже, якщо зменшуване замінити сумою
двох чисел, одне з яких дорівнює від’ємнику, то можна дуже легко обчислити
значення різниці. Але замінювати зменшуване треба не аби якою сумою, а сумою
зручних доданків!
Зразок: 9 – 7 = 2+7 – 7=2
Зменшуване 9, від’ємник 7, тому зменшуване 9 подаємо у
вигляді суми двох зручних доданків, один із яких — 7, тобто 2 і 7. Якщо від
суми 2 і 7 відняти другий доданок 7, то залишиться перший доданок 2.
Зразок: 7 – 6 = 1+6 – 6 =1
Зменшуване 7,
від’ємник 6, тому зменшуване 7 подаємо у вигляді суми двох зручних доданків,
один із яких — 6, тобто 1 і 6. Якщо від суми 1 і 6 відняти другий
доданок 6, то залишиться перший доданок 1.
Записати у зошит, як показано у
зразку:
10 – 7 =
10 – 9 =
8 – 6 =
9 – 8 =
Правило. Віднімання чисел 6, 7, 8, 9:
1.
Подаю зменшуване у вигляді суми
зручних доданків.
2.
Від суми віднімаю число, що
дорівнює одному з доданків; залишається інший доданок.
3.
Називаю результат.
ІІ. Добери до задачі короткий
запис і розв’яжи її.
У зошит правильний
короткий запис і розв’язання.
ІІІ. Задача 1.
- Про кого йдеться в задачі? Виділіть
ключові слова. Розгляньте, як записали ключові слова в короткому записі. Чи відомо,
скільки рибок гуппі в акваріумі? Скільки в акваріумі золотих рибок? Як це
записано в короткому записі? Яке запитання задачі? Як його показано в короткому
записі? За коротким записом поясніть числові дані задачі. Що позначає число 7? число
3? Яке запитання задачі? Поясніть схему. Що означає кожний відрізок? (Зелений –
рибок гуппі, а рожевий – золотих рибок.)
Задача 2.
Над цією задачею працюємо
аналогічно. Звертаю увагу на те, як у короткому записі позначено ситуацію, коли
невідомо, скільки золотих рибок в акваріумі (поставлено знак запитання), але
відомо, що їх на 4 менше, ніж рибок гуппі (поряд зі знаком запитання поставлено
кому і написано «на 4 р. менше»
У зошит записуємо розв’язання:
7-3=4 (р.)
7-4=3 (р.)
30 березня
Тема: Знаходимо невідомі зменшуване і від'ємник.
- І так, давайте пригадаємо, як називаються числа при відніманні.
Немає коментарів:
Дописати коментар